Massa pluggande

2009-09-24 @ 00:30:01

Har prov i morgon på nästan hela kursen/boken i småföretagande a i morgon (förutom två kapitel om bokföring som vi ska ha prov i om två veckor, sen är kursen slut) så jag har inte haft tid att blogga.

Igår var Alexander hos Camilla och lekte med Vilgot medan jag var och tränade Diva på brukshundsklubben och Peter sov då han skulle jobba natt. Det hade tydligen gått jättebra. Vilgot är inte så jätteförtjust i Alexander då Alexander är så på och högljud. Vilgot är nämligen en känslig pojke :) Men i själva verket kanske det är mig han är rädd för för det hade tydligen inte varit några som helst problem och Alexander och Vilgot lekte tillsammans till och med.

Det finns underbara bilder på Camillas blogg som ni kan kolla in. Så sköna! Man ser verkligen hur Vilgot visar och försöker lära ut sina kunskaper till Alexander medan Alexander ser väldigt fokuserad ut på att ta till sig informationen :)

Klicka här för att komma till Camillas blogg
(det går att klicka på bilderna där så de blir större)

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll