Nu är det över!!!

2009-09-17 @ 13:56:01

Har aldrig varit så nervös i hela mitt liv!! Men nu är det över! Har precis haft betygssamtalet ang religion A och vilka frågor det var alltså! Det är det som är svårt när det är en sån här kurs jämfört med matte b kursen för i matte b gick vi bara igenom slutprovet och inlämningsuppgiften och det kunde man vara förberedd på, hade man fel så hade man. Medan såna här kurser som är baserade på en hel bok har man ingen aning om vilka frågor som hon ska ställa i betygssamtalet. Tur jag hade en lapp med stödord om jag skulle komma av mig på vissa saker jag lätt glömmer.
Men det gick bra fast jag höll på att svimma kändes det som ibland.. haha

Slutbetyget blev VG.. det är helt ok men är lite besviken för jag inte fick MVG. Hade ganska många MVG i proven och i inlämningarna ett mvg-, ett vg och ett g. Slutprovet fick jag VG+ på.. så det kanske var det där G:et som förstörde allt.. men men. jag får vara nöjd ändå.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll