Prov i ekonomiska beräkningar

2009-09-08 @ 16:23:09

Idag så hade vi prov i ekonomiska beräkningar. Det har jag lätt för och pluggade en del igår när jag var ledig. Provet var hur lätt som helst och jag svarade på allt. Jag var först klar av alla och fick vänta utanför i 20 minuter innan nästa var klar! Jag ärsäker på nästan alla svar jag skrev, förutom en fråga som jag var osäker på men svarade det jag trodde på den med. Tror vi får resultaten nästa tisdag. Ska bli spännande att se :) Vi fick sluta efter första lektionen idag för vi ick grupparbete att göra som vi fick göra vart vi ville. Och vi i min grupp gick igenom allt vi tyckte och delade även upp arbetet under lunchrasten och sen så var vi ju klara och fick åka hem och fortsätta med det man själv skulle göra i arbetet. Så jag kom hem vid 13 tiden istället för efter 16. Det var verkligen bra då tisdagar är stressiga då jag slutar 16, ska hem och göra mat och äta å sen iväg och träna Diva på klubben kl 18-20. Så nu hinner jag göra middagen i lugn och ro. Den är nästan klar nu istället för att jag nyss ska ha börjat. Idag plir det pastasallad med kyckling och bacon.. mumma!

Andras kommentarer
Camilla

Hehe ja, 40 kr är inträdet på men det blir ju nästan 7 mil att köra också :)

2009-09-08 @ 21:59:57
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll