Provet gick bra!

2009-09-24 @ 21:08:08

Jag tycker provet gick över förväntan! Jag fastnade på tre frågor, men struntade i dom och gick vidare. När jag sen gjort klart uppgifterna på samma sida så gick jag tillbaka och funderade igen. Då kom jag på svaret på två utav dom frågorna men inte den tredje. Fortsatte då med provet och när jag var klar gick jag tillbaka till den frågan igen.. Jag visste att jag kunde den men just dom begreppen hon använde blandar jag alltid ihop! Efter en stund sa det bara pling! Då var det klockrent vad det var hon menade och jag svarade även på den. Så jag svarade på alla frågor i provet men var osäker på några saker.. Men G vet jag att jag får. Jag hoppas på ett MVG även här men är mer tveksam till det än förra provet. Får jag ett MVG i det här provet så kommer jag satsa gärnet på nästa prov som handlar om bokföring och moms och det är det sista provet i den här kursen  Två kurser slutar vecka 41 denna vi hade prov i idag och den andra jag fick MVG i provet om ekonomiska beräkningar så sista provet i den kursen (som vi har på tisdag) kommer jag satsa gärnet på...

Andras kommentarer
mammsan

Du är duktig du. Det är bara att kämpa på, du ser ju att det ger resultat. Saknar er. Puss o kram.

2009-09-25 @ 07:48:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll