Stor olycka i Värnamo

2009-09-10 @ 14:34:25

När jag var på väg till solariet efter skolan så pratade jag med pappa i telefonen och råkade köra fel väg.. Jag körde in mot polishuset i stan när jag kom på att den vägen är avstängd längre fram pga byggarbete men jag sket i att vända om utan man kommer ju ut på stora vägen där framme oxå. Men det var värsta kön där och jag stod och väntade säkert tre minuter men det rörde inte alls på sig så jag vände tillbaka och körde på stora vägen vid preem rondellen mot centrum.. Och då förstod jag varför det inte hade rört på sig där borta. Precis vid infarten till församlingshemmet, mitt emot lidl var det fullt av ambulanser och brandbilar. Det hade hänt en stor olycka där.. Det var en människa som låg på båren alldeles blodig i ansiktet och verkade inte alls må bra och så fick jag syn på motorcykeln.. Den var inte fin! Det såg ut som den var byggd på järnrör bara, allt annat var borta. Det var riktigt hemskt att se och väntar på att man ska få höra något om det i media om hur det gick och vad som hade hänt. Motorcyklisten blev ju förmodligen påkörd men det är allt jag vet, efter det jag såg. Det lär ju stå i Värnamo nyheter i morgon så då får jag ta och köpa den tidningen...

Andras kommentarer
Therese

åh tusan, det stod 2 brandbilar där när jag cyklade förbi för att hämta theo, men inget ståhej så jag trodde inte att det hänt nåt,det hade väl lugnat sig då, gud va hemskt, hoppas det gick bra med dem inblandade, det är otäckt med motorcyklar, blir så allvarliga olyckor då ju..usch å fy...

2009-09-10 @ 15:35:17
URL: http://ttthelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll