Vad fan är det som egentligen stämmer?!?!

2009-09-10 @ 20:54:33

Som ni ser i förra inlägget med länken till nyheterna om olyckan så står det att det var en lastbil som krockat med en moppe, men att han som körde moppen bara fick lindriga skador. Vilket jag tyckte verkade konstigt med tanke på hur blodig han ar i ansiktet och speciellt om han krockat med en lastbil!

Men på finnvedens hemsida så står det att det var en man på en minimotorcykel (som inte får köras på vägar) som körde in i en bil som svängde ut på lagastigen.. Och att båda fick föras till sjukhus, men mannen i bilen hade inga skador. Däremot så hade mannen på minimotorcykeln svåra skador och har opererats akut för sina skador på värnamo sjukhus under dagen. Polisen tror att han inte använde hjälm.

Hur fan ska dom ha sig?!?! Helt olika storyn om samma händelse!!!

SR om händelsen
Finnveden om händelsen

Andras kommentarer
Therese

dem har för bråttom tror jag, hinner inte ta reda på alla fakta, eller så har de frågat åskådare eller nåt sånt...det bästa e att vänta nån dag så hinner alla fakta hamna på plats, så tänkre jag när det gäller allt, exempelvis michael jacksons död, det tar nog ett tag till innan man får veta vad som egentligen hänt, för nu finns det ju typ 100 olika versioner, kanske inte gemförbart precis men principen är densamma...

2009-09-10 @ 21:22:53
URL: http://ttthelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll