Väldigt bra dag både igår och idag!

2009-09-30 @ 13:41:39

Hade som sagt prov igår som gick superbra.. Sen så var jag på brukshundklubben som vanligt med Diva på kurs och det gick så bra! Vi fick först ta hundarna en och en och göra ett uppletande. Diva har jag ju spårat med tidigare men aldrig uppletande på det sättet utan hon har ju alltid varit kopplad och spårat på spår. Nu skulle Ingela gå in en bit i skogen och placera ut TVÅ föremål eftersom Diva kunde spåra och det området var avvallat så hon inte skulle kunna spåra utan leta upp föremålen. Sen skulle jag släppa henne och hon skulle hämta sakerna till mig. Det har vi aldrig heller gjort men det gick hur bra som helst! Diva älskar att spåra så detta kommer vi fortsätta med!

Sen körde vi lite träning på plan och Ulla var där med sin rottis valp Yra. Men så bytte Ulla hund och tog ut Fame på planen.. Divas värsta fiende.. Men jag utmanade ödet och tränade med och bredvid Ulla och Fame. Vi gjorde till och med en platsläggning med hundarna bredvid varandra! Och Diva tittade inte ens på Fame utan på mig hela tiden. OTROLIGT STOLT MATTE!!!

Sen idag så hade vi muntlig redovisning i kommunkikations kursen. Våran grupp skulle redovisa om Social Fobi och jag skulle redovisa om behandlingar som finns mot social fobi. Det gick över förväntan faktiskt! De andra grupperna fick knappt/inga frågor alls medan dom grillade mig med frågor men jag svarade och förklarade allt och läraren tyckte det var jättebra att jag ritade hur läkemedlena fungerar. Så jag är nöjd!!

Nu ska jag se reprisen av glamour som jag missade igår då jag var på brukshundklubben :P

Andras kommentarer
Pappa

Kul! Riktigt kul! Bra jobbat!!!

2009-09-30 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll