Det var sååå nära och jag ville sååå mycket men...

2010-01-26 @ 20:55:34

Var på ett möte idag.. Vill så hemskt gärna ta tag i vikten och träningen igen men jag HATAR att träna hemma!!

  1. Det är såååå tråkigt!!
  2. Man känner alltid att man inte orkar och har svårare att komma igång.
  3. Man kan inte träna vad man vill utan bara de maskiner man själv har = inge kul
Anmälde mig till en tävling eller vad fan det var till ett gym och en kille där ringde mig igår och ville ha ett möte idag kl 16. Jag åkte dit och kände direkt hur suget steg efter att få träna! Jag var såååå nära att köpa ett gymkort! Riktigt bra säljare var det oxå! MEN.. jag måste räkna lite på det.. den här månaden har jag absolut inte råd! Nästa vet jag inte... måste skriva budget på det och se om det går att lösa på nåt sätt för jag VILL träna! Det kostar 359kr/månad (studentrabatt) om man binder sig i 12 månader (billigast och bäst så man fan ser till att träna oxå!) + en avgift på 120 kr för själva medlemskortet. Och man får då träna hur man vill.. ensam eller gruppträning.

Ska räkna på det lite och hoppas att jag kan få börja träna och komma igång på riktigt efter flytten! En helt ny start!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll