Resume 2009

2010-01-06 @ 00:17:19

Året 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Började plugga på komvux :P Och fick jäkligt bra betyg

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej, det var nog dåligt med det + att jag inte ens kommer ihåg vad jag hade för löften :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?

Norge

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Allt! År 2009 var ett riktigt DÅLIGT år!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

090609 då jag opererades i linköping..

8. Vad var din största framgång 2009?

Det enda positiva egentligen var att jag fick bra betyg i skolan...

9. Största misstaget?

Hela 2009 är ett misstag.. men att sätta in kopparspiralen som förmodligen förstörde mina äggledare.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja

11. Bästa köpet?

Hm.. det är väl bilen.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Räkningar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag fått nya vänner genom skolan

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Lady Gaga,  Idol Erik.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Att jag inte fallit ihop och gett upp min viktnedgång utan fortsatt att kämpat och inte gått upp allt igen!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit :P

18. Hur tillbringar du julen?

Med mina föräldrar och syster

19. Blev du kär i år?

Nej

20. Hur många one night stands?

Inga

21. Favoritprogram på TV?

Glamour (som alltid), desperate housewives (som bara blir bättre och bättre), Paradise Hotel, Hells kitchen

22. Bästa boken du läste i år?

Har bara läst en bok och det var under tvång för psykologin....

23. Största musikaliska upptäckten?

Att jag inte kan sjunga :P Haha!

24. Något du önskade dig och fick?

Ja

25. Något du önskade dig men inte fick?

Ja

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Blev inget speciellt alls det här året

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Allt.. Tex att jag skulle slippa opereras och sjukdomen!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Varierande, jeans och mysbyxor

29. Vad fick dig att må bra?

Skolan.. så jag fick något att göra på dagarna en inkomst och träffa nya vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ehm... ja... ingen aning

33. Vem saknade du?

Mina gamla kompisar från gymnasiet i sthlm

34. De bästa nya människorna du träffade?

Nermina, Martina och Glenn i klassen. :)


Andras kommentarer
Camilla

Vi håller tummarna för 2010 nu :)

2010-01-06 @ 07:57:14
URL: http://camilla2008.blogg.se/
mammsen

Nu får du väl sätta fart att skriva något nytt, nu har jag läst din resume hur många gånger som helst. Nu vill jag veta vad Alexander önskar sej i födelsedagspresent(er). Så hopp hopp. Puss o kram.

2010-01-15 @ 07:50:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll